JÁTÉKSZABÁLYZAT
YOUTH program online kihívás
A jelen játékszabályzat (Játékszabályzat) az Egy Csepp Figyelem Kft. (székhely: 1124 Budapest, Csörsz utca 57. VI. em. 18. ajtó, nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, cégjegyzékszám: 01-09-989039, adószám: 24070162-2-43, a továbbiakban: Szervező) által meghirdetett YOUTH edukációs program keretében megvalósuló online kihíváshoz (Játék) kapcsolódó részvételi feltételeket tartalmazza.
A YOUTH program keretében az Szervező vagy a Szervező megbízásából eljáró Egy csepp figyelem Alapítvány munkatársa középiskolákban tart interaktív előadást a diákoknak azzal a céllal, hogy hiteles információkat kapjanak az egészséges táplálkozásról, az elhízás veszélyeiről, a mozgás és a lelki egészség fontosságáról. Ezek az előadások egy-egy osztálynak szólnak (vagyis nem az egész iskolának). A YOUTH programban való részvételre akként is sor kerülhet, hogy valamely osztály – az osztályfőnök vagy a YOUTH programmal kapcsolatban eljáró iskolai kapcsolattartó útján – jelzi a Szervezőnek erre irányuló szándékát a(z) diabetes@egycseppfigyelem.hu e-mail címen.
A YOUTH program támogatója a Novo Nordisk Hungária Kft. (1117 Budapest, Buda-part tér 2.), amely szakmai, illetve pénzügyi támogatást nyújt a YOUTH program megvalósításához. A YOUTH program részletei az alábbi weboldalon ismerhetők meg: https://educsepp.hu/YOUTH-egeszsegprogram/
A Játék részvételi feltételei az alábbiak:
- Résztvevők
A Játékban azok a magyarországi középiskolai osztályok vehetnek részt a 14. életévüket betöltött tanulókból álló legalább három (3) fős csoportok útján, akiknek az osztálya hallgatóságként részt vett a YOUTH program valamely előadásán. Egy középiskolai osztály csak egy csak egy csoporttal vehet részt a Játékban, és csak egy (alább definiált) Pályázatot tölthet fel.
Az osztályokat képviselő csoportokat az osztályfőnök vagy a YOUTH programmal kapcsolatban eljáró iskolai kapcsolattartó (Kapcsolattartó) nevezheti a Játékra a diabetes@egycseppfigyelem.hu e-mail címre küldött e-mail útján, amelyben az alábbi adatokat szükséges megadni:
- iskola neve;
- osztály azonosítója (pl. 10. B. osztály);
- nagykorú Kapcsolattartó személy neve, telefonszáma és e-mail címe.
A nevezést a Szervező e-mailben visszaigazolja.
A Játékban való részvétel további feltétele az, hogy a csoportot alkotó diákok törvényes képviselőjüktől (szülőjüktől vagy gyámjuktól) hozzájárulással rendelkezzenek a Játékban való részvételhez. Az Szervező fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy a hozzájárulás megtörténtére vonatkozóan igazolást kérjen a Kapcsolattartótól.
A(z alább definiált) Pályázat benyújtásával a Kapcsolattartó által képviseli csoport, illetve annak tagjai elfogadják a jelen Játékszabályzat feltételeit és a TikTok által előírt irányelvekben meghatározott valamennyi feltételt.
- A Játék menete
A csoportok feladata a Játék során az alábbi:
- Létre kell hozniuk egy TikTok-oldalt, amelynek nevében vagy leírásában meg kell jelölniük az osztályukat (város, középiskola neve és osztály azonosítója).
- Három (3) rövid (legalább 15 [tizenöt] másodperces, legfeljebb 60 [hatvan] másodperces) videót kell készíteniük az alábbi témákban (tehát mindhárom témában 1 [egy] darab videót):
- Cáfolj meg egy közismert, de téves mítoszt az egészségről!
- Te hogyan töltődsz?
- Készítsd workout videót egy szokatlan[1] helyszínen!
- Az elkészült három (3) videót (Pályázat) nyilvánosan elérhető formában (azaz nem privát videóként) fel kell tölteni a TikTok-oldalra, és abban
- meg kell jelölni az @egycseppfigyelem TikTok-oldalt, és
- egyidejűleg meg kell jeleníteni az alábbi hashtageket: #egycseppfigyelem #youth
- A Pályázat szerinti videóknak a Játék 4. pont szerinti időtartama végéig elérhetőeknek kell maradniuk a TikTok-oldalon.
A feltöltött videókat az Szervező által felkért 3 (három fős) zsűri értékeli a szakmai tartalom és a kreativitás alapján, és kiválasztja a győztes Pályázatot.
Az eredményhirdetésre 2025. 04. 10. napján kerül sor.
A győzteseket az Szervező a jelentkezés során megadott e-mail címre küldött e-mail útján értesíti, egyúttal bekéri a 3. pont szerinti adatokat. Az Szervező a nem győztes résztvevőknek is üzenet küld.
A résztvevők az Szervező rendelkezésére bocsátott adataik alapján kerülnek azonosításra. Az adatok esetleges változásaiból eredő, az Szervező érdekkörén kívül eső, technikai problémákért (különösen, de nem kizárólag adatok megváltozása, TikTok Profil törlése, stb.) az Szervezőt semmilyen felelősség nem terheli
A Pályázat beküldésével a résztevők tudomásul veszik, hogy a Játék technikai infrastruktúrájának tartalma, teljesítménye, üzenet- és adatátviteli-, valamint válaszadási sebessége a kiszolgáló technológia függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül befolyásolhatja olyan, az Szervezőn kívülálló tényező, mint például (de nem kizárólagosan) kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, a hálózati leterheltség, a hálózati torlódás, a lefedettség, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása. Az Szervező az e bekezdésben írtakból fakadó mindennemű felelősséget kizár.
A Pályázatokat a Játékszabályzat feltételeinek teljesítése érdekében az Szervező megvizsgálhatja, és amennyiben azok, illetve az azt beküldő résztvevők bármely okból nem felelnek meg a Játékszabályzat feltételeinek, úgy az érintett csoportot a Játékból kizárhatja.
A Játék szempontjából – az Szervező saját hatáskörben meghozott döntése alapján – szabálytalannak minősülnek különösen azok a Pályázatok, amelyek
- obszcén szavakat tartalmaznak,
- szexuális tartalmúak,
- sértik a jó ízlést és erkölcsöt,
- az életre vagy testi épségre veszélyes jelenetet mutatnak be,
- vallási, politikai, gyűlöletkeltő vagy egyéb sértő szövegeket tartalmaznak,
- alkohol/kábítószer/cigaretta fogyasztására utalnak,
- a Játék témájától eltérő tárgyat, illetve az Szervezőtől „idegen” feliratot tartalmaznak,
- internetes honlapról vagy bármely más úton letöltöttek,
- reklám értékűek,
- az Szervező, illetve az Szervező tisztségviselői, munkavállalói személyiségi jogát, különös tekintettel a jó hírnév és becsülethez fűződő jogra, sértik,
- sértik valamely harmadik személy szerzői vagy egyéb jogát,
- jogsértők,
- továbbá amelyek tartalma ütközik a TikTok vonatkozó szabályzatában és tájékoztatójában foglaltakkal, Felhasználási Feltételeiben és annak részét képező irányadó tájékoztatókban és irányelvekben foglaltakkal, továbbá a TikTok promóciókra vonatkozó szabályaival.
- A Nyeremény
A zsűri által kiválasztott győztes csoport által képviselt osztály jutalma 100.000,- Ft (százezer forint), amelyet az Szervező osztálypénzként az erre kijelölt nagykorú személy részére fizet meg a kapcsolódó adategyeztetést követően.
- A Játék időtartama
A Pályázatokat a csoportoknak 2025. 03. 10. és 2025. 03. 28. között kell feltölteniük, majd 2025. 03. 28. és 2025. 04. 10. között elérhetőnek (megtekinthetőnek) kell maradniuk a TikTok felületén (Zsűrizési Időszak).
A zsűri a győztest azok közül a Pályázatok közül választja ki, amelyek ezen időtartam végéig feltöltésre kerültek és a Zsűrizési Időszakban is megtekinthetők.
- Adózás, adatvédelem és személyhez fűződő jogok
A Nyereménnyel kapcsolatos esetleges adófizetési kötelezettséget az Szervező viseli.
A Játékkal kapcsolatos adatkezelése a jelen Játékszabályzathoz mellékelt adatkezelési tájékoztató szerint kerül sor.
Az Szervező a Pályázatok társadalmi célú promóciós felhasználása érdekében külön megállapodást köthet a résztvevő csoportok egyes tagjaival.
- Vegyes rendelkezések
A Játékban való részvétel önkéntes és saját felelősségre történik. A Pályázatok elkészítése során bekövetkezett bármely hátrányos esemény kapcsán az Szervező teljeskörűen kizárja a felelősségét.
Az Szervező kizárja a felelősségét minden, a https://www.tiktok.com/, illetve az azt működtető szervert ért külső, ún. SQL támadások esetére. Tehát amennyiben a weboldalt, illetve szervert ért támadás folytán a résztvevők téves rendszerüzeneteket kapnak nyereményeiket, a győztes/nem győztes státuszukat, stb. illetően, úgy ezen esetekre az Szervező semminemű felelősséget nem vállal.
Ha a Pályázat feltöltése közben bezárja a böngésző ablakot vagy, ha a kapcsolat (bármely okból) megszakad a kiszolgáló webhelyével, abban az esetben az adatok elvesztéséért az Szervező semmilyen felelősséget nem vállal.
A résztvevő a TikTok promóciókra vonatkozó szabályzata szerint vállalja, hogy tartózkodni fog attól, hogy a https://www.tiktok.com/ weboldalt üzemeltető társasággal (TikTok, valamint annak leány- és társvállalkozásai) szemben a Játékkal kapcsolatban bármilyen kártérítési vagy más igényt érvényesítsen. Szervező kijelenti és elismeri, hogy a jelen Játékot a TikTok nem támogatja, nem hagyja jóvá és nem kezeli, illetve a Játék nem kapcsolódik az TikTokhoz. Bármely adatszolgáltatás nem a TikTok részére, hanem az Szervező részére történik.
Szervező nem tehető felelőssé a Játék téves meghirdetéséért abban az esetben, amennyiben az neki fel nem róható okból, a jóváhagyása nélkül történik.
Szervező fenntartja a jogot, hogy a Játék feltételeit indokolás nélkül módosítsa, ideértve a Játék megszüntetését is. Az erre vonatkozó tájékoztatást Szervező a Játék egyéb közleményeivel azonos nyilvánosságot biztosítva közzéteszi. A módosítást követően a résztvevők a módosítás időpontjáig megszerzett jogaikat maradéktalanul érvényesíthetik. A Játékban való részvétel előtt kérjük, hogy minden esetben figyelmesen olvassa el a jelen Játékszabályzatot különös tekintettel az esetleges módosításokra, hogy mindenkor tisztában legyen a Játék feltételeivel. A Játékban való részvétel önkéntes. A Játékkal kapcsolatos felelősségkorlátozások és felelősségkizárások a vonatkozó jogszabályok által megengedett mértékben érvényesülnek.
Jelen Játékszabályzatra a magyar jogszabályok az irányadóak és a Játékban való részvétellel kapcsolatosan kialakuló jogviták kizárólagosan a magyar bíróságok joghatósága alá tartoznak.
Amennyiben a jelen Játékszabályzat bármely rendelkezése a magyar jogszabályok szerint érvénytelen, jogellenes vagy végrehajthatatlan, a jelen Játékszabályzat összes többi rendelkezése ettől függetlenül teljes mértékben érvényes és hatályos marad, és a jelen Játékszabályzat érvénytelen, jogellenes vagy végrehajthatatlan rendelkezése (mindaddig, amíg érvénytelen, jogellenes vagy végrehajthatatlan) elválasztásra kerül a jelen Játékszabályzattól. A résztvevő és az Szervező minden elvárható erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy az érvénytelennek, jogellenesnek vagy végrehajthatatlannak minősített (elválasztott) rendelkezést egy olyan érvényes, jogszerű és végrehajtható rendelkezéssel helyettesítsék, melynek joghatása a lehető legnagyobb mértékben megfelel az elválasztott rendelkezés célzott joghatásának.
Budapest, 2025. 02. 26.
Egy Csepp Figyelem Kft.
[1] A „szokatlan” alatt a kevésbé tipikus, de NEM balesetveszélyes vagy extrém helyszín értendő.